Personligt

Nu ska det kämpas vidare........

Hejsan, Sara här!!!
 
Nu var det längesedan det skrevs här. Blir mitt första inlägg för 2013. Men året har börjat väldigt händelserikt, så varken lust eller tid har funnits för att skriva i bloggen. Livet blir inte alltid som man tror eller vill. Jag kommer dock inte berätta här i bloggen vad som hänt. Men livet har sina lärdommar, så är det tydligen. Samtidigt är jag väldigt tacksam över de vänner och kollegor som har härdat ut med mig under dessa månader. Ni har varit guld värda. 
Nu ska det kämpas vidare och samtidigt njuta av livet....
 
Sverige, var rädda om er!!!
 
 
  
 
  
 
 

Kommentarer
Postat av: gizze

Hej Sara!
Är ju så..man vet aldrig vad som händer...men tänker på er alla och önskar er ett år där bara allt kan bli bättre för alla! Stora kramar från mig Gizze

2013-04-12 @ 22:02:34
URL: http://gizzez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0