Personligt

Försmak på sommaren!!

Hejsan, Sara här!!!

Äntligen har solen vågat sig fram. Och med det så kommer grillarna fram och det grillas överallt. Och jag har inte varit sämre jag. Har skaffat en bordsgrill så jag kan grilla på balkongen. Och det fungerade superbra.


Här ligger kycklingen, champinjoner och tomater och gottar till sig.

Och med grillningen så ifann sig känslan om att sommaren närmar sig och därmed semestern. Så då var jag ju bara tvungen att äta lite glass med. Hade en riktigt go topping på också. Det var bara första doppet i sjön som saknades, men det får vänta. Ja, maj brukar vara en försmak på sommaren, så man får passa på att njuta av en härlig tid.

Hittade även denna bild som hade lite sommarkänsla.  




Sverige, nu hoppas vi på en varm månad.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0