Personligt

Tjo vad det var livat i holken!!!!

Hejsan, Sara här!!

I helgen fick jag reda på att man kan följa en talgoxe innifrån holken från en web camera. Det blir som programmet big brother, fast med en fågel. Dock är det inte så händelserikt just nu. Men det ligger fyra ägg i boet. Blir nog mer livat när dessa ägg har kläckts. Ibland ser man mamman ligga och ruva på sina ägg. Nu när jag kikade in var det bara äggen där. Och de äggen kan man ju inte sitta och titta på hela dagen så jag får gå in ikväll igen och se om mamman kommit tillbaka. Lite spännande är det ju. Dock undrar jag vart pappans ansvar har tagit vägen........ Han syns liksom inte till. Men har ni lite tråkigt så gå in och kika. Adressen är www.ttela.se och sedan tryck på rutan där det står kvitter. Så kommer ni till holken. Det är som sagt som big brother fast lugnare........

I morgon ska det bli vårruset för min del. Så återkommer med resume från den.

Sverige, ha det gött!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0