Personligt

1 Maj och shopping DeLuxe

Goddag alla, Kristina här!

1 Maj i dag och solen lyser så perfekt så. Kan bli en liten promenda senare. Hjärtat mitt jobbar och jag är ledig. Tog en liten liten sovmorgon och har väl egentligen inga direkta planer för dagen. Ladda batterierna inför del 2 av veckan och bara ha det gott!

Började dock dagen med att göra det jag verkligen gillar...Shoppa! Online men ändå! :) Hittade lite blandat till både mig och hjärtat. Roligt att köpa till någon annan också samt att jag vet att hjärtat, i det fallet verkligen uppskattar det.

Litet axplock av dagens shopping
En liten trevlig tunika
 En randig tröja/kavaj (köpte inte shortsen)

 En t-shirt från Emporio Armani till min man. Bara det bästa är gott nog åt honom.

Fick också pengar i födelsedagspresent från min mor, en väska var det sagt att jag skulle inhandla.
Denna Clutch från Gucci blev det.

Väldigt nöjd med det valet. Kommer jag att bära på bla ett bröllop i sommar.

Nu go vänner ska jag fixa lite tills mannen min kommer hem. Blir lite tacomys i kväll.
Ha en fin dag allesammans, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0