Personligt

Plötligt blir det så fel......

Hejsan, Sara här!!!

Då har man gjort det.... Jag trodde verkligen killen hörde lite dåligt, men hade så fel..... Okej jag ska berätta från början. Skulle snabbt in till stan för att göra några ärenden. Parkerade bilen i ett parkeringshus. Skulle lite snabbt och smidigt betala parkeringsavgiften. Var lite trött efter veckans arbete och det var då han dök upp. Killen som jag trodde hörde lite dåligt. Han kom fram till mig och med hela sitt kroppspråk talade han om för mig att han ville växla sin sedel till mynt utan att öppna munnen. Det var då jag tog i från fötterna och pratade så högt jag kunde och så tydligt med för den delen. Tänkte att hör han inte kanske han kan läsa på läpparna. Då börjar denna kille att skratta och pekade på sin kind. Då såg jag vad som var problemet. Han hade antagligen varit hos tandläkaren och dragit en visdomstand eller nåt i den stilen. Varav han inte kunde prata. Han hörde inte alls så dåligt som jag trodde från början. Åh vad pinsamt jag tyckte det blev. Dök ner i plånboken och fick fram lite mynt som han fick växla. Han tackade med att göra tummen upp och jag vinkade tillbaka lite genant. Så du kille som känner igen dig i detta. Förlåt för mitt bemötande och hoppas du mår bättre.
Så kan det gå när man är lite trött och inte tänker före man handlar......


Sverige, hoppas ni kommit ihåg och ändra era klockor.

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0