Personligt

Mycket humor och lite trött

Godkväll, Kristina här!

Ja... vad ska man säga om dagen?
1. Väldigt lärorik
2. Väldigt spännande
3. Väldigt mycket humor och skratt
4. Väldigt trött

Bra summering tycker jag :)
Vill även passa på att tacka Svärfar för hjälpen i går morse :)
Japp...jag missade bussen med någon ynka, futtig och irriterande minut. Bra att kunna ringa på lite assistans :)

Så hur ser då kvällen ut?
1. Göra i ordning mat
2. Kanske färga håret (beroende på hur lång tid ovanstående tar)
3. Förmodligen prata med min svägerska...(bara 3e gången i dag) :)
4. Slappa med hjärtat framför serien "Revenge"
5. Sova gott och vakna till en spännande och lärorik fredag! I morgon händer det grejer!! :)


Så vart ni än befinner er kära läsare...Ha en underbar afton!
Ciao! :)


Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

det ska jag göra när jag ser henne. super gullig tjej.

nu ska vi iväg och handla . ha en underbar dag kraaams

2012-03-21 @ 12:21:40
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0