Personligt

Helg mitt i veckan!

Hejsan, Sara här!!!

Har haft två lediga dagar så här i mitt i veckan. Känns som det har varit lite helg och det har varit helt underbart. Igår var jag på tjejmiddag. Super trevligt och vi blev bjudna på god mat. Det var mat som var inspirerad ifrån indien. Jättegod mat och jag var smart som tog receptet. Nu ska jag bara försöka göra det själv nån dag. Sedan blev det efterrätt och en kaffelatte framför brasan. Visst låter det som en mysig och trevlig kväll. En lite shoppingrunda har det hunnits med också under dessa dagar, men hittade inget jag ville ha. Har även tränat lite grann och slappat i soffan med en bra bok. Ja helt enkelt två lyckade dagar.

Till den riktiga helgen blir det nya äventyr hoppas jag på.

Sverige, ha det gott!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0