Personligt

Hemmamys!


Goddag Kristina här! Börjar med en bild från hemmamyset i går. Kan lova att jag förlorade stort i fia med knuff. :) Jag är rosa på bilden. Men jag unnar hjärtat vinsten. :)

Tropisk hetta var på g enligt aftonbladet, är det i Sverige eller någon annanstans?? :) varmt men ingen sol och regn...ja det kanske är tropiskt det :)

Myste hemma hela dagen i går, det var gött det.



Blev lite god och nyttig mat

Så här mysigt har det varit under veckan, ett litet axplock av mys :)

En skön sommarkväll mitt i veckan, semester det

Sval och skön sommarmat, tonfisksallad med spenat, gott gott


ett av de mindre bergen efter vägen till Bergen :)

Här uppe bland snön åkte vi både på midsommar och helgen efter, vackert var det

Nu ska det bli lite matfix enjoy Lördagen gott folk!
kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0