Personligt

Tanke till handling!?!?!

Hejsan, Sara här!!

Oj, det har redan hunnit gått 14 dagar på det nya året. Och först nu är det första inlägget från min sida. Tur ni har Kristina. Men summering på de första dagarana får nog bli orden trött och seg. Men nu kan det bara bli bättre. Ska bara vila mig iform först och det är tänkt att efter helgen ska jag vara på topp igen. Japp det hade jag tänkt. Och det är tanken som räknas eller vad är det man säger?? 


Okej, det kan ju även vara bra att få vissa saker man tänker på att bli handling med. Så tanken är att när jag nästa vecka har tänkt vara på topp ska orka genomföra veckans tänkta träning. Japp, så får det bli.......Det får bli handling på det!!!!

Sverige, lycka till med era tankar som ska bli handling!! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0