Personligt

Träning återigen!

Godkväll, Kristina här!

Ja då var det måndag och återigen står träning på schemat. Både Sara och jag har blivit lite motiverade här efter nyår. Synd vi inte bor närmare...kunnat träna ihop. Man kan ju motivera varandra och peppa på distans. Det tror jag nog att vi gör, eller hur Sara? :)

Hade nog tröttnat lite på att springa på löpband. En förstående PT (personlig tränare), såg oron i min blick och jag fick några nya tips. Så nu ska jag träna på ett lite annat sätt nästa gång. Ska bli spännande. (uppdaterar när jag har testat).

Nu ska nog soffan intagas lite tror jag men sedan ska vi ut på en tur igen...

Ha en godkväll alla!

Kram

Ps. Citrusfrukterna får symbolisera den fräscha känsla som infinner sig
när man är klar med sin träning...Samt duschad såklart :)
Eller så kan man ju ha fruktskalet som hatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0