Personligt

Tanke blev handling!!!

Godkväll, Sara här!!!

Sitter nu och väntar på att idrottsgalan ska börja. Är lite imponerad över alla elitidrottare som lägger så mycket tid på träning utan att direkt klaga. Men klaga det är precis det jag skall göra. Igår tjuvstartade jag detta med tanke till handling. Drog mig till gymmet för att göra årets första pump pass. När hjärnan fortfarande tror att man har kondis och styrka som när man femton. Då tror hjärnan väldigt fel. Väldigt fel till och med. Och idag har jag mer en gångstil som liknar Zeb Macahan. Hur snyggt är det?????
Vet ni hur ont det gör med träningsvärk? Ni som inte vet om det så ska jag tala om det för er .Det gör............... Och där censureade datorn nästan en hel mening. Men jätte ont gör det. Men ska passa på att tacka Sofia som kom hit för att knåda upp den värsta smärtan. Så nu är det bara att köra vidare och se framemot morgondagens träningspass. Beach 2012 here I come eller nåt........


Sverige, kämpa på.......
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0