Personligt

Plötsligt händer det!

Goddag, Kristina här!

Lika ovänad som en vinst på triss, lika oväntat var det att jag började träna idag. :) Kl 7.00 stod jag på löpbandet på mitt gym, redo för en utmaning. Trodde det skulle bli kämpigt, då jag inte tränat något vidare på ett halvår. Stum av förvåning gick det riktigt bra och grundkonditionen fanns kvar. Hurra! ;) Nu är det bara att kämpa vidare.

Förvånad över att så många tränar så tidigt dock. Väldigt många som tränar innan jobb och skola tydligen. Många äldre hade också letat sig dit för ett pass med stretch. Spinningen var redan igång...ja det var full aktivitet.

Fick även möjligheten att pröva mitt nya bluetooth-set. Så jag kunde njuta till Spotify utan att trassla in mig i diverse sladdar. Tack hjärtat!

Nu ska dock julen bort här hemma. Tomtarna är trötta och behöver minst 10 månaders vila. :)

Ha en bra dag allesammans!
kram
:)

Kommentarer
Postat av: Gizze

Duktig du är som tränar....jag får bara nån promenad ibland..

I morgon ska julen bort här också-har dansat ut den idag!

Kram

2012-01-09 @ 23:08:10
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0