Personligt

Helg!

Godmorgon/godförmiddag, Kristina här!

Gött med helg måste jag säga. Hade en ordentlig sovmorgon i morse. Helt fantastiskt, ovanligt men välbehövligt. Lugn och god frukost på det. Kan dagen börja bättre...nej jag tror inte det. I skrivande stund började det även att snöa...mysigt (bara det inte blir för mycket).

Kommer nog att bli ett biobesök i kväll. Det gick väldigt dåligt att reservera biljetter på sfs hemsida. Därav att jag skrev "nog". Vi får väl helt enkelt ställa oss i kö och hoppas på det bästa.
Tänkte i såfall se "Hamilton". Verkar vara en bra film och många har nog redan sett den. Hoppas på mycket action (annars finns det risk att jag somnar) lite godis och gott att dricka. Känner att det kan vara gott med lite onyttigheter efter 3 träningspass denna vecka.


Ha en trevlig Lördagskväll alla!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0