Personligt

Hej igen

Godeftermiddag, Kristina här!

Andra gången i dag men :) Var nyss inne på facebook...ett litet fenomen som ändrar sig hela tiden. Precis när man tycker att man vant sig med den "nya" versionen av det hela, så ska det ändras. Så även denna gång. Fick, som så många andra, förfrågan om jag ville byta till "tidslinjen". Jaha, nej det vill jag nog inte tänkte jag. Läser man vidare, så upptäcker man ju att det inte är ett val, utan något som kommer ske den 3 feb ändå. Varför då ställa frågan? Det enda man fick "välja" var ju om man ville ha det nu på stubben eller då som sagt den 3 feb...

Så vad gjorde jag då? ;) Jo jag tog ju och valde tidslinjen på en gång. ;)


Med det sagt, trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0