Personligt

Hej hå hej hå....tralallalalala

Goddag, Kristina här!

I morse var det dags igen! Att åka och träna. Gillar verkligen att åka och träna tidigt. Då har jag liksom gjort mitt och kan slappna av på den punkten iallafall. Kommer nog att bli lite kvällspass längre fram dock. Tycker det är roligt att gå på gym faktiskt. Där jag går är vi så många olika åldrar. Vi har även VÄLDIGT skilda mål med vår träning. Vissa tränar så svetten rinner överallt och är grymt fokuserade på BARA träning. Andra (lite äldre) är där för den viktigaste motionens skull, samt för att träffa sitt gäng och umgås lite. Triss skrapet är den höjdpunkt på måndagar. Vi har en STOR storbildstv i framkant på gymet. Alla, vad man än gör, har näsan ditåt. Triss skrapet gjorde i dag så att de flesta cyklar stod stilla. :)

Var hamnar då jag själv i detta virrvarr av träningsstilar. Hmmm...nja någonstans i mitten. Tycker dock att det är lika viktigt att ha trevlig på gymet som att kalorierna rasar. Det måste ju vara kul att träna, annars tappar man sugen.

Nu ska det bli lite fix och don. Så jag önskar er en trevlig Måndag!
kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0