Personligt

Flickan och kråkan

Goddag, Kristina här!

Ingen träning i dag. Får bli i morgon. I bland kommer annat i vägen. :) Hoppas att ni har haft en bra helg allesammans. Hjärtat och jag var bla på 30 årskalas i helgen. Mycket trevligt. Tack M och S för en trevlig kväll och välkommen till 30 klubben. Alla säger att den finns men men jag har inte sett till den ;)

Musik är ju fantastiskt i alla former. Har skrivit om detta förr (så jag ska inte upprepa mig) men det är ju känslor, minnen, man blir glad eller mer allvarlig beroende på. Däremot så har jag just nu upptäckt att jag dras till musik som inte är så uttjatad. Iallafall inte hos mig personligen. Oftast är ju radion på och det kommersiella kommer förstås ut i etern först.


Blev dock lite chockad över att jag finner mig själv, i skrivande stund, och lyssnar på Mikael Wiehe. Hmmm...Flickan och kråkan. Ja man ska aldrig säga aldrig. Det som var ännu mer chockerande var att jag gillade det jag hörde...Hmmm ja man ska inte vara rädd att ge sig in på spår som man inte tänkt. Kan utveckla sin musiksmak utan att göra så mycket. Släppa lite på kontrollen bara ;)

ha en fin dag Sverige!
kram:)

Ps.
Från youtube om ni vill kolla




Timbuktu har ju också gjort en version och den är inte helt fel heller. Lite med 2012 över den kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0