Personligt

Melodifestivalen!

Godkväll, Sara här!!

Då har man titta på melodifestivalen och jag antar att det är fler med mig som följer detta. Ska bli spännande att se vilket bidrag som kommer representera Sverige. Finns ju några tänkbara. Annars kan jag tycka att det är en svår tävling att rösta fram ett bra bidrag i. Det är ju så många olika stilar. Så det är frågan. Vad vill europa höra??  Men det är ett bidrag vi har sjungit på jobbet. Tyvärr hoppas jag inte på att detta bidrag går vidare, men tydligen var det den låten som sätte sig. Låten jag pratar om är från förra veckan när författaren Ranelid stod och pratade om att kärleken är ett mirakel. Fast jag tror nog våran version var bättre vi hade på jobbet.;-)
Men är så nyfiken. Vilka rösta på denna låt så den gick vidare?????? Någon som vågar erkänna.......

I morgon är det söndag och det är ju veckans vilodag. Ska dock strunta i det och bege mig till gymmet på kvällen. Det är ju bara en timme så det kan väl inte räknas. Ska ju ha vilodag resten av söndagens timmar.

Sverige, ni får ha en forsatt trevlig lördag.
Och Kristina, hoppas överraskningen blev toppen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0