Personligt

Lägga på eller dra i från

Goddag, Kristina här!

Tur att man varit och tränat i morse...för nu väntar strax fikabesök av bästa E. Verkar som om det slank ner lite av varje i min lilla kundkorg förut. :) Ja man ska ju inte vara oartig och neka de små varorna att hoppa i när de så gärna vill. Gick flera gånger förbi lösgodiset men de ville inte hoppa ner i min vagn. :)

Hursomhelst så är det fredag. Veckans alla Projekt och träning är genomförda, då väntar bara myset!!!
Det är minsann inte så bara det. :) Lade på lite på min träning i dag och det kändes verkligen så nu blir det gott med lite lugn och ro. Kan på sin höjd bli en skön promenad.

Ni har väl också märkt att Svenska rallyt har börjat? Karlstad är nu mer pyntat till tårna och påminner om att det körs runt i skogarna. Kul detta med rally tycker jag. Är inte så insatt i tider och deltagare...men det är kul att titta på ändå. Gärna i från tv soffan, känns lite tryggare :)






Så nu hoppas jag att de som har möjlighet i rallyt, drar i från ordentligt och vinner! Må bäste man vinna!

Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0