Personligt

Jag har fått jobb!

Godmorgon, Kristina här!

Inte bara i kungahuset det är glädje just nu. Jag har fått jobb!!!!!! Så i kväll blir det nog lite extra gott fredagsmys! :) Skönt att börja jobba lite igen. Man ska vara tacksam i dagens samhälle att man får chansen. Det är inte lätt att få jobb, och det är hård konkurrens på ett och samma jobbtillfälle. Så den som tror att man kan få jobb bara man vill har fel! Det är många komponenter som ska till och stämma. Hur som helst är jag i dag väldigt glad och ska bara slappa och ta det lugnt. Eller alternativt piffa lite här hemma. Kunde jag göra glädjeskutt skulle det nog se ut så här :)Haha

Ja nu får vi invänta nyheten om vad vår lilla prinsessa ska heta! Hoppas det blir något fint. Alla namn är ju fina på sitt sätt. De väljer ju själva det de tycker känns rätt. Bara de är nöjda så är allt väl!

Ha en fin dag!
kram :)

Kommentarer
Postat av: Maggan

Grattis Kristina Stor Kram !!!

2012-02-24 @ 15:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0