Personligt

Har någon missat??

Godafton, Kristina här!

Ja då var hon här. Vår senaste prinsessa! Ingen kan väl vid detta laget ha missat det :)
Sara och jag önskar naturligtvis grattis! I morgon får vi också veta vad hon ska heta. Själv satsar jag en slant på Christina. Vilket toppenamn ;) Troligtvis är det redan klart och det är ju de som ska välja. Lägger mig inte i detta något värre...men Christina vore coolt ;) Eller Sara ;) Tanke för en ju till Drottning Kristina...vilken jag gjorde ett historiearbete om i högstadiet...hmmm....nej nu svävade det ut lite väl mycket. Hur som helst GRATTIS!!



Inväntar nu bara hjärtat så blir det lite tv-mys. Har fått helt dille på serien "Revenge" Mmmm den är spännande, nytänk, komplicerad men ändå rak o enkel, klurig och lysande...I like! :)



Önskar er en god afton och ha en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0