Personligt

Det ska va gött o leva

Goddag, Kristina här!

Återigen ett pass på gymmet i morse. Gott att ha det avklarat. Känns skönt att ha kommit i gång på allvar med träningen. Det i sig ger livet lite extra guldkant. Man kan äta det man vill utan att bekymra sig så mycket. Mat är ju faktiskt väldigt roligt också :) Pratade med min äldre vän på gymmet i dag. Hon var sååå nöjd med passet att hon skulle laga riktigt god middag i kväll till sig och mannen. Trots att han fuskade med träningen, sa hon med ett litet skratt. Ja jag kan bara hålla med ;) Hon är så rolig och gör varannan morgon (då vi tränar) lite roligare och lättare.

Har även kommit på ett litet inredningsprojekt här hemma...så nu sitter jag och tänker ut vad jag ska åka och införskaffa, för att sedan ta tag i detta.

Ja livet ska va gött att leva annars...kan det kvetta...(som galenskaparna och after shave så klyftigt sjöng)


Kommentarer
Postat av: bjursellskan

som helt novis på området, beställde jag REF för färgat hår, tycker nog att jag känner skillnad på håret efter att ha tvättat det två gånger...har aldrig kostat på håret dyra produkter förut, vilket jag nog borde gjort för längesen, med tanke på min hårkvalité! Du som har erfarenhet från frisörbranschen kanske har tips på bra grejer?? Kram

2012-02-08 @ 09:32:30
URL: http://bjursellskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0