Personligt

Åter tillbaka!!

Hejsan, Sara här!!!

Ja efter en liten semester från bloggen är jag åter tillbaka. Sommaren har varit perfekt, dock för lite bad. Men jag utmanade vattnet och var i några gånger. Annars har jag gjort det jag tänkt och även hunnit att lata mig. En hel del kantareller har man plockat med. Finns ju massvis av dem i skogen i år.
Nu har man jobbat i två veckor och det har gått över förväntan bra. Var inte så tufft att börja. Och jag tackar för den lilla present som hängde på mitt skåp när jag kom tillbaka. Det var uppskattat och roligt. Nu har vi en lång höst med spännande saker att uppleva. Har ni tur kaske jag skriver om det här. 

Sverige, hoppas ni med har haft en bra sommar!!!
  

Kommentarer
Postat av: Magganma

Kul att ni är tillbaka igen !!

2012-08-29 @ 11:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0