Personligt

Glad Påsk och lite blandat!

God kväll Alla, Kristina här!

Önskar Glad Påsk på en gång här! Kommer bli en bra påsk i år. Vädret är inte det bästa men men. Det positiva är att Mamma, Svärmor, Svärfar, Sara (svägerska), bonusmormor, min faster och min kusin, kommer hit till oss på påskmiddag på Lördag! Mums vad gott och trevligt det ska bli! En buffé av påskens läckerheter. Inte helt olik en julbuffé men ändå :)

Tänkte bjuda på lite kort...blandat med påsktema och växttema!

Solrosorna tar sig jättebra, växer så det knakar


Hela köksfönstret är fullt med växter som är på gång


Det gula påskägget är ett av de första jag fick,
de andra har min mamma virkat


Lilla påskriset och lite tuppar som väntar på påskgodis :)

Ha nu en jättefin påsk och vila upp er ordentligt!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0