Personligt

Ett år klokare och lite blandat

Godkväll alla läsare, Kristina här!

Ja veckan är snart till ända och veckan har varit toppen!
Fyllde ju år här i måndags och grattad blev jag också!
Tänker vara lite hemlig med vad jag fick. Tänkte dock visa tårta och blommor jag fick.

Härlig färg eller hur!


Ser väl smarrig ut!

I kväll blev det Chicken Tikka Masala och jasminris. Var faktiskt riktigt gott. Får se vad hjärtat tycker när han kommer hem. Jag var så sugen på mat så jag kunde inte bärga mig ;)



Nu ska jag läsa lite bra bloggar (har några favoriter inom mat och mode) :)

Ha en finfin kväll och kom i håg att det är fredag i morgon och därmed snart helg!
Kram


Kommentarer
Postat av: gizze

Hemlighetsmakeri..... ;-)

Spännande hihi



Tårtan såg supergo ut!



Ha en fin helg!

Kram Gizze

2012-04-26 @ 22:43:17
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0