Personligt

tisdagkväll!

Godkväll Sverige, Kristina här!

Hoppas att alla haft en bra dag! Min har varit kanon! Förutom det faktum att min ena tand längst in har gått sönder. Men positiv som jag är så har jag ju halva kvar. :) Måste ju se det från den ljusa sidan, kunde varit värre ;) Jodå så är det, förmodligen har jag väl ätit på något hårt eller bara bitit i hop på fel sätt :) Lätt hänt!

Ska prova, en för mig, ny tandläkare här i byn. Brukar vänta in i det längsta med att gå dit, då det inte direkt är min favorit-sysselsättning. Kollade på deras hemsida (ja tandläkare har det också numer :) ) och det verkar som de lägger ner mycket möda och energi för att få patienterna att känna sig lugna och omhändertagna. Det är ju ett plus i fru Hansons fall :) Narkos är jag inte helt främmande för i sådana här situationer :) Men som Sara sa, -"det är ju bara att bita i hop eller inte kanske! " Vi får se. Får iallafall inte någon tid förrän tidigast torsdag då de är på kurs. (telefonsvararen informerade så fint, ännu ett plus) Bra att de håller sig ajour med utbildning.



Ja som ni säkert läst mellan raderna så är jag nervös, rädd och utsatt när jag går till tandläkaren. Ska dock ta det som en kvinna och tänka att det skulle kunde vara värre. Tänte be om ett colgate-leende när jag ändå är där, så sätter vi ribban för vad de kan (nejdå, skämt)

Ha nu en fantastiskt fin tisdagskväll Sverige, (det som är kvar av den)
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0