Personligt

Massor av helgmys!!

Godeftermiddag Sverige, Kristina här!

Massor av hlegmys har det blivit, hur gött som helst!

Vardagen, Måndag, startade med ett glatt samtal med Sara. Gick igenom helgen. Hon har jobbat hela denna helg så vi hade lite olika upplevelser. :) Sedan messade en väninna och undrade om jag ville fika. Vi beställde, som jag beskrev det, "en liten rosa fyrkantig bakelse och kaffe". Hon som jobbade i cafét tittade på mig och sa med snorkig röst," ja ok du menar Napoleonbakelse". Ja visst om du väljer att kalla den det så är vi på samma bakelse. Visste ju inte vad den hette så att hon frågade om det var just den var ju egentligen onödigt. Också med tanke på att det var den enda i färgen rosa de hade. Hmm charmkurs tänkte vi. Gooood var den iallafall det är ju huvudsaken. 

 Nu ska jag börja göra i ordning lite middag.
Ha en fin eftermiddag och kväll Sverige!
kram!

Kommentarer
Postat av: Gizze

Napoleonbakelse var min favvo på 80talet....hahaha , men ja är ju gammal ja...

Kanske får göra några såna frampå :-)

Nu blåser det rejält, jag ska ta natt...håll i hatten i morrn när du ska ut (och har du ingen hatt så håll i en ratt)

Kraaaaaaaaaam



_______________________

I have added cool emoticons to this message.

To see them go to http://x.exps.me?cb4b66d2191d159a511f109893978ceb

2011-09-12 @ 23:16:57
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0