Personligt

Hej!

Godkväll Sverige, Kristina här!

Välkommen till  en skön måndagskväll! Hoppas att alla haft en bra helg! Det har vi!

Fixat och donat i dag, det är gott när det är färdigt. Sorterat en massa massa massa papper i vårt lilla "kontor". Nu ser det riktigt bra ut. Ja är ju sämst i världen på att ha förståliga system men nu tror jag att jag har hittat ett som passar bra! :) Har ju det mesta i "huvudet" som man brukar säga. Min man vill däremot ha olika högar med papper och pärmar i ordning. Så nu har jag hittat det ultimata tycker jag själv :) Får se vad han tror när han kommer hem från jobbet. Gillar lagom struktur. Eller ja...jag måste ju erkänna att det är skönt att på direkten hitta just DET pappret man söker. Och det gör jag/v nu! :)

Förövrigt blir det til att göra lite god mat tills i kväll. Blir inte superavancerat men det blir korvstroganoff och ris. Husmanskost måste man nog säga att det är. Gott med förhoppningsvis. Gör en lite "twist" i receptet i kväll. :)

Svenska Hollywoodfruar blir det självklart och naturligtvis ser jag fram emot det. Trots att deras attityder numer inte tilltalar mig något vidare. Ljuga i tv och säga att man blivit slagen tex vad är det för stil? Man måste ju vara lite befriad från intellekt när man vet att kameror filmar hela tiden, dessutom! Hmm hursomhelst är det underhållande att se :)

Ha en fin kväll Sverige, var ni än befinner er!
kram

Kommentarer
Postat av: Gizze

Hej Kristina!

Vilken ordning det är på dig då...hmm ja borde också göra ett ryck i pappershögen :)



Ja visst är väl Svenska Hollywoodfruar roande, jag skrattar högt åt dom, men skäms samtidigt...inte mycket bland sågspånet där inte...

Och ljuga som hon gjorde, och hur hon håller på med sin dotter, tycker det är barnmisshandel- barn ska få vara barn - hon ser så olycklig ut...men tittar gör jag :-D



Har grejat lite nu på morgonen, kört en tur med snabeldraken, städat & rensat i tros & strump lådan :-) Plockat in dynor från altanen, för tvätt och torkning..plocka kan man göra jämt...

Nu sitter jag med en kopp kaffe...ska läsa lite nyheter...

Ha en finfin tisdag...hälsa gubben din!



Kram Gizze



_______________________

I have added cool emoticons to this message.

To see them go to http://x.exps.me?cb4b66d2191d159a511f109893978ceb

2011-09-20 @ 09:24:03
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0