Personligt

Godförmiddag!

Godförmiddag Sverige, Kristina här!

Va!!!??? Det regnar i dag sockså??!! :) Vilken skräll! :) Ja ja det kan vi inte göra något åt. Har pratat med Sara nyss, ätit frukost (lite sent men ändå) och nu ska jag ta tag i denna underbara men regniga dag!

Sitter även och funderar på att ta mig själv, och väninnan i kragen, när det gäller att börja träna. Gick ju bra att träna i våras när vi hade ett mål. Stadsloppet. Måste hitta något annat nu som motiverar till hård träning. Imponerad över Sara som tagit tag i detta med träningen. Bara det blir jag iallafall motiverad av. Som jag sa till Sara förut. "jag har ju gymkort, måste nog använda det" :) Ja det får bli dagens fundering och strategiplanering.

Ha en fin dag Sverige!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0