Personligt

6 dagar och 12 timmar sedan

Godförmiddag Sverige, Kristina här!

Ja så länge som rubriken antyder, är det sedan vi skrev något :) Herregud vad tiden går i bland och vad lite man hinner med. Varit fullt upp i flera dagar.

Sitter nu i skrivande stund och funderar på att göra lite lunch. Middagsmat till hjärtat när han kommer hem från jobbet osv...Har noll inspiration i dag men jag antar att det kommer. :) Sugen på något gott men ändå lättlagat. Gärna något "nyttigare" alternativ...:) Svårt det :)

Får nog ta mig en promenad till byns enda affär lite senare och se om inspirationen kommer till mig :)

Kanske dyker denna bild upp efter vägen


Det återstår att se

Ha en bra dag Sverige!
kram




Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

tack söta du. ja dom fick jag av mamma & pappa får se vad jag får idag får nog sitta ensam hela dagen micke kommer inte förens vid 11 ikväll hehe, men jag o dennis ska väl hugga in på tårtan snart.

Ja jag tycker det är underbart o bli äldre varje dag gör dennis något framsteg, har en bra karl, ja då är livet underbart. kraaam till dig.

2011-09-06 @ 11:45:39
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://stylegirl.se - trendiga smycken till otroliga priser!



MISSA INTE HÖSTENS NYHETER SOM BÖRJAT KOMMA IN!



FRI FRAKT ALLA DAGAR!

2011-09-06 @ 12:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0