Personligt

Ny favorit!

Hejsan, Sara här!!!

Nu var det ett tag sedan jag skrev,men nu är jag tillbaks igen. Hösten här har fått en rivstart på nåt vis. Har hunnit med att göra ordning lägenheten med lite nya gardiner m.m. Känner mig nöjd med den upplyftningen. Och jag har fått en ny favorit. Jag säger då uppläggningsband. Det är ju toppen att det finns. Eftersom jag tillhör kategorin som inte kommer överrens med symaskin. Strykjärnet är jag mer vän med. Helt perfekt med att klippa till en remsa. Lägga det på tyget, vika upp till den längd man vill ha. Och sen...... bara stryka och sedan klart. Toppen!!! Varför krångla till det????

Japp, lite glad blir man för att det finns ett alternativ som passar mig bättre. 

 

Kommentarer
Postat av: Gizze

Hej Sara!

Ordning på dig...jag är inte eller vän med symaskinen, men ooooooorkar inte ens stryka på band på gardinerna, (de jag har nu är uppsydda, men annars har jag nålar..eller häftapparaten till hjälp =) hihi)

Ska försöka ta mig i kragen...förr sydde jag faktiskt upp mina gardiner..och jag strök All tvätt...nu kommer järnet bara fram till gardiner och dukar, så du kan tänka dig hur skrynklig jag är hahaha, och då menar jag Inte mina rynkor =)



Önskar dig en fin måndag och härlig vecka!

Kram Gizze

2011-10-03 @ 09:14:45
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0