Personligt

Lite nytt

Godeftermiddag Sverige, Kristina här!

Haft trevligt besök av Sara i byn, i dagarna två. Firade Sara och Pehrs pappa, min svärfar, i går kväll. Han fyllde år. Ska inte vara dum och skriva ålder, låt oss bara säga att han fyllde år. Vi var på restaurang och åt god mat. det beställdes bla Oxfilé och Gös. Mycket gott! Tack Gun-Britt och Bengt, Sara, Margareta och (min älskling) Pehr för en mycket trevlig afton. Sedan vankades det självfallet kaffe och födelsdagstårta hemma i byn.
(Sara har lovat att lägga ut lite bilder senare) Självklart glömde jag ju kamera fast det var egentligen det enda jag skulle komma i håg. Haha ja när minnet...eller hur var det nu ;)

I dag blev det två klippningar för min del. Svärmor och svägerska blev lite tillsnofsade! :) Naturligtvis blev det även en fika.

Så summasumarum...Sara kul att ses, ses snart igen, telefonen finns ju som tur är för dagliga samtal om livet viktiga och mindre viktiga små detaljer :)

Ha en bra kväll Sverige!
kram
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0