Personligt

Lisbeth Dahl och mineraler från USA

Godkväll Sverige, Kristina här!

Sitter här och är förvånad, förundrad och lite glad. Har nog förmodligen hittat min foundation som jag inte ens visste fanns. Gjorde ett besök i den fysiska butiken Odahlia, och min kompis Caroline. Hon har ett märke där som heter GloMinerals. Väldigt bra till min känsliga hud. dessutom är den parfymfri och inte testad på djur. Täcker också mycket bättre än andra liknande produkter som jag har testat. Supernöjd faktiskt. dessutom har jag aldrig kommit så nära min egna hudton i färg, när det gäller makeup. Sååå ja jag är nog fast vid den ett tag.

Och så här ser den ut som jag köpte
 
Lisbeth Dahl kommer in i bilden pga ett supergott lipbalm. . . green tea är smaken på mitt
.Finns även jordgubbsmak och en till som jag glömt, persika kanske. ;)

Hursomhelst så har det blivit ett litet inköp av dammsugare här i hemmet.
En röd glansig liten härlig historia. den är så söt och lätt att ha o göra med. Städningen går bokstavligt talat som en dans.

Nej nu ska jag ordna till lite middag och mys här hemma. Kanske träna lite innan också....ja ni läste rätt. återkommer om detta :)

Kram Sverige och ha en fin lördagkväll

Kommentarer
Postat av: bjursellskan

ja, i dyraste laget för min plånbok i alla fall! :-) Klockorna var lite coola, men lutar nog åt att det blir en helvit...;-)

2011-10-15 @ 22:33:31
URL: http://bjursellskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0