Personligt

Höstmysig helg

Goddag Sverige, Kristina här!

Höstmys har det verkligen varit på vår gata denna helgen. Hjärtat hade jour så vi passade på att rensa lite här hemma och möblera om lite...inte mycket men det blev väldigt bra (tycker vi)
Så här kan det se ut en vanlig Söndagskväll med levande ljus, något gott att äta och en bra film


ja tycker iallafall att det är höstmys på hög nivå. :) Har även hunnit med att fixa lite administrativa sysslor som en hemmafru har hand om :)

Tänkte laga någon god middag till i kväll också. det andra var bara lite matlådor så nu får jag kavla upp ärmarna och hitta på något gott. Ingen aning just nu men det brukar lösa sig.

Ha en trevlig dag Sverige!
Kram

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

hej vännen

hon har nog börjat ta betalt nu läs på hennes blogg

har länk på min andra illustration lite längre ner i min blogg.

hon är kanon duktig, så gör en beställning och hälsa från mig. kraaamis och ha en fin kväll

2011-10-17 @ 19:57:58
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Levande ljus är alltid väldigt mysigt, men det är nog något extra med ljus på hösten :D

2011-10-17 @ 20:08:12
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0