Personligt

Höstigt väder men varm fika

Goddag Sverige, Kristina här!

Ja, vädret är höstigt värre just nu. Började dagen med lite fix och sedan blev det en tur till svärföräldrarna. Fika blev det självfallet också. Gott och värmande i detta rusk med en kopp kaffe med dopp.

Snart är det ju halloween också. Är det någon som har tänkt spöka ut sig? Det är ju rätt så vanligt med halloweenparty. Har varit på ett sådant en gång, första och sista. Gillar nog inte att klä ut mig tror jag. Ska inte ens berätta vad jag gick dit som. :)

Däremot fick vi en fin liten pumpa av världens gulligaste två åring Emil, när han var här sist. Så den får vi ju naturligtvis tända till helgen...för det är väl till helgen det är halloween...lite snurrigt att hålla reda på vad som är vad.

Så här ser pumpan ut, dessutom så blinkar den i grönt, blått och rött om man vill. Väldigt högteknologiskt! Tack Emil :)


Nu ska jag sätta lite fart på dagen och önskar alla en fortsatt trevlig dag
Kram Sverige



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0