Personligt

Tänder

Godmorgon Sverige, Kristina här!

Ja då är allahelgonahelgen över! Självklart tänker man på de nära man förlorat och det är tungt. Ljuset får ändå symbolisera hoppet och att allt är möjligt.

Hade iallafall en trevlig helg hos Sara. Tack Sara! :) Det får vi göra om snart.

I dag började jag dagen med att gå till tandläkare...herregud. Inte fullt vaken satt jag i tandläkarstolen och fick en släng av ångest ;) Fy, jag gillar det verkligen inte. Däremot så har jag precis bytt tandlakare till en här i byn. Måste säga att jag bytte upp mig rejält. Han var suuuuperbra! Aldrig tror jag att har lagat tänder så smidigt och smärtfritt. En stor eloge till Bezhad. Ska dit på tisdag igen för att slutföra tanduppdraget och har inte längre panik för detta. Känns väldigt skönt. Tänk vilken lugnande effekt somliga har på en.

Nu är det dags för lite fix och ta tag i resten av dagen. Är dock bedövad i hela höger sida, så frukost får vänta ett tag ;)

Ha en bra dag Sverige!
kram
:)

Kommentarer
Postat av: Gizze

Låter så härligt när du säger byn ...hahaha jag får väl börja säga att jag åker "hem till byn" ibland då :-)

Önskar dig en fin dag...hoppas frukosten smakar - när det väl är dags :-)

Kram Gizze

2011-11-07 @ 10:23:10
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0