Personligt

Redan tisdagkväll

Godkväll Sverige, Kristina här!

Har precis avslutat "kvällsamtalet" med Sara :) Insåg att det är onsdag i morgon redan. Det är både bra och dåligt. Bra för att jag ser fram emot helgen och dåligt för att jag har en HEL del att göra innan dess som jag skjutit upp. I morgon ska jag gå upp tidigt och ta tag i dagen redan från början.

Har ni förresten kollat in www.odahlia.com på senaste tiden? Fått lite nyheter som jag gillar ex...


Detta armband är från märket Tokyo Jane. Snyggt och stilrent enligt min åsikt.


Denna plånbok från Nova Bags tycker jag var superläcker också. Senapsgul och härligt höstig!

Nej nu får det bli till att natta kudden. Ska ju som sagt upp tidigt i morgon.
Godnatt Sverige!
kram
:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0