Personligt

Måndag förmiddag!

Godförmiddags Sverige, Kristina här!

Hoppas ni alla har haft en riktigt trevlig och skön helg. Det har vi. Hade goda vänner hemma på middag i Lördags, mycket trevligt. Tack E och E, välkomna åter!

I dag blir det massor av fix och don. Någon sa även att det är advent till helgen ;) Så det får man fixa lite till också. Ska snart sätta fart med dagen men tar det lite lugnt. Varför stressa ihjäl sig på en måndag. :)

Surfar runt efter lite julklappstips just nu. Tror jag vet ungefär vad jag ska köpa till andra. Svårare att önska sig något själv. Tycker jag har allt som är viktigt. Är ingen materialist. Vill hellre att alla har det bra!

Men mitt i detta så är det ju självklart kul med julklappar och inte minst att ge bort julklappar. Så ja...jag ska kka runt lite till och så får ni ha en bra dag Sverige!

Kram
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0