Personligt

Lill-Lördag!

Godeftermiddag Sverige, Kristina här!

Lill-lördag dvs Onsdag i dag. Vad tiden går fort! Hursomhelst är det lite "helg-känsla" här idag, eftersom hjärtat är ledig från jobbet. Vi passade på att ta låååång sovmorgon och sedan god frukost. Med tanke på att jag varit inomhus i flera dagar, pga förkyldning, så kändes det skönt att ta sig en tur ut. Åkte en snabbis till närliggande köpcentrum och fick oss lite fika och en varsin Vinterjacka. Inte illa :)

Nu var det dock skönt att komma hem och vila en stund.

Förkyldningen håller ett stadigt grepp om mig verkar det som. Det mesta har övergått i hosta men det är nog så jobbigt.

Denna Helly Hansen till mig
 Denna snygga från Altitude, till mannen min

Nu kan vintern komma :)

Ha en bra dag Sverige!
Kram
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0