Personligt

Ja klockan 16 är det mörkt

Godeftermiddag Sverige, Kristina här!

Hjälp vad mörkt det är om kvällarna, eller rättare sagt eftermiddagarna. Börjar ju mörkna på vid 15.30-16.00, var ska det sluta. Tur man bor i en liten by med gatuljus ;) Var ljust när jag gick till affären och mörkt när jag gick därifrån. Ska tilläggas att jag inte var där länge heller.

Ikväll blir det lite tisdagsmys här hemma (som vi har börjat med) :) Nacos till middag ikväll och lite gott efteråt. Bara tända en massa ljus och mysa framför tvn blir det. Några guldkorn på tablån i kväll. Äntligen hemma, Desperate Housewives, och sedan en Norsk komediserie som heter DAG. Döm om min förvåning, den serien var riktigt rolig. Zappade förbi den av misstag och blev sittandes skrattande i en halvtimme. Dag är psykolog och är väldigt rättfram. Han har även ett mycket komplicerat privatliv och en nyfiken sekreterare. :)
 Några i serien

Nu blir det lite fix samt laga mat! Ha en trevlig kväll Sverige!
kram
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0