Personligt

Hejsan!

Godkväll Sverige, Kristina här!

Efter god middag så kan jag knappt röra på mig (även om jag borde) Har ju som sagt börjat träna lite smått igen. Börjar lite sakta med det efter ett lååååångt uppehåll. Detta med träning är inte så dumt, (tål att sägas 100 gånger om), man blir lite mindre stressad, bättre figur, piggare men framför allt också härligt trött efter. Allt på en gång. Det finns ju självklart fler anledningar men just dessa kan jag peta in i mitt egna liv. :)

Har verkligen ingen lust att varken städa, tvätta eller nåt sånt i dag. Så det har jag struntat i. Gjort en massa ärenden och annat fix istället. Någon har väl sagt en gång att "ingen tar tvätten i från en". Nej det gör ju inte folk som regel :) tyvärr ;)

Vad har då annars hänt idag?

*Sickan Karlsson har avlidit...mycket tråkigt
*Tusentals barn på förskola till akuten varje år. Fy vad hemskt. Ska kolla på dokumentären ikväll.
*Prins Daniel går på bal med Svägerksan dvs prinsessan Madelene.
*Och krisen i Grekland fortsätter

Ja lite axplock av vad som händer utanför byn :)

Ha en fin Onsdagskväll Sverige!
kram
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0