Personligt

Fika = trevligt, trevligt!

Godeftermiddag Sverige, Kristina här!

En mycket bra dag idag tycker jag. Väldigt trevlig fikabesök! Kom snart tillbaka :) Nu stundar lite adventspyssel. Eller ja det är ju inte så pyssligt som det låter. Få undan värsta bråten och upp med lite adventsljusstakar och stjärnor, ljusslingor och gud vet. ;) Tog dock en liten surfpaus mitt i nu, det kände jag för. :)

Hoppas er dag varit lika bra! Visste ni förresten att traditionen med adventsljustakar går tillbaka till 1934. Då såg man den första lysa i våra fönster. Inte illa att det håller i sig och att det blir mer och mer ljusslingor, granar, buskar och annat så pryder utsidan av våra hus/lägenheter. Behövs ju lite jus i dessa mörka tider.

Nej nu får jag sätta lite sprutt!
Ha en fin kväll Sverige!
kram
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0