Personligt

Bacillusker

Goddag Sverige, Kristina här!

Solen skiner i dag på full effekt verkar det som. Känner mig dock inte lika skinande. Lite krasslig i halsen men det går nog över med lite vila. Det är iallafall det jag försöker intala mig själv. Ja ser ju så mycket fram emot alla roliga saker till helgen. Har inte tid att vara sjuk helt enkelt.

ungefär här fast lite högre upp :)

Ska nog bara ta det lugnt och vila i dag, så man orkar med resten av veckan/helgen. Ser lite fram emot "Bonde söker fru" ikväll. Ska bli spännande. Inte många tjejer kvar hos varje bonde. Måste vara oerhört svårt att välja vem man ska fortsätta med. Efter såå kort tid känner man ju inte en person. Varför ha så brått!? :)

Så, nu ska jag fixa lite och sedan får det bli lugnt!
kram Sverige!
:)

Kommentarer
Postat av: Gizze

Krya på halsen!

Jag ser också fram mot Bonde söker fru....

Ska njuta lite rött i kväll..var hos optikern -men behövde inte nya glasögon (än) så det är ju värt att fira :-D

Ha en go eftermiddag och vila dig ordentligt!

Kram

2011-11-09 @ 14:43:24
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0