Personligt

Adventshelgen

Godeftermiddag Sverige, Kristina här!

Då har första advent kommit. Det lackar mot jul kan man minst säga. I lördags vart det 25 års kalas i Häljeboda. Mycket trevligt. Tack för att vi fick komma. Söndagen bjöd på sovmorgon och senare middag hos Svärföräldrarna. Gott och trevligt. Kul att få umgås med Svägerskan lite också (Sara) :)

Senare på kvällen hade vi lite adventsmys här hemma jag och hjärtat. Lite av vad vi smaskade på...
 
 

Det blev alltså
*Skumtomtar eller julenissar
*Blossa glögg, lättglögg
*Saffransgifflar
*Apotekarnes julmust

Mumsigt värre!

Ha en skön Måndag Sverige!
kram
:)




Kommentarer
Postat av: Gizze

Låter mysigt!

Själv har jag just satt andra saffransdegen...bara älskar Saffransbröd....:)

Tagit en kopp glögg och när brödet är klart kanske jag bjuder in mig hos granntanten en stund...

Ha en go kväll...ja se snart är det jul!

Kram

2011-11-28 @ 16:00:49
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0