Personligt

Vårruset 2011!!

Godkväll, Sara här!!

Igår så var det "hurtbulleracet" vårruset i Vänersborg. Insåg att det var tionde gången jag skulle ställa upp på detta lopp. Och igår var det som sagt dags igen. Jag och c:a 5000 till samlades på skräcklan för att kämpa oss igenom 5km som gick igenom stan. Vi hade verkligen tur med vädret. Och in i mål kom jag springandes på en tid som var.....Hehe den behåller jag för mig själv. Men jag utnyttjade anmälningsavgiften väl...... Men sprang in i mål gjorde jag. Talar inte om när jag började springa, men målgesten är ju viktig att den blir bra. Och det blev den även i år. Nöjd över att komma runt avslutades kvällen med picknick med kollegorna. En toppenkväll. 

Dessa bilder som är nedanför har jag hämtat från www.litefm.se. Finns fler bilder att titta på bland vimmelbilderna och man ser dem tydligare. Så är ni nyfikna så gå in och kolla. Det är en tjej som heter Johanna som har tagit bilderna. 
   

Nu är det bara att ladda inför nästa lopp......


Så ska jag avsluta med att gratulera Lena till det nya tillskottet. Det blev en liten tjej. Eller liten vet jag inte om jag kan säga. Är tydligen inte så viktigt med längd och vikt. Mer viktigt är det att få veta vilken färg hon har. Och det verkar vara brun färg. Så grattis ännu en gång till fölet.  


                                        
Sverige, ha en forsatt bra vecka.
        










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0