Personligt

Vänner

Godmorgon Sverige, Kristina här!

Helgen är slut men det har varit en mycket trevlig helg! Träffade bästa tjejerna i Säffle! ♥


Jag, Marie, Linda och Caroline!


Linda och Caroline


Jag och Marie



Denna väska kom också med hem! Vann en tävling på www.odahlia.com 
för en tid sedan. Snygg tycker jag! Kika gärna in på sidan.
Mycket nyheter just nu!!

Här är några av mina "nya" favoriter från www.odahlia.com
Sötast till sommarens kalas

Mums! hihi
Mycket söt ring också

Ha nu en fin dag Sverige och var rädda om varann!

kram




Kommentarer
Postat av: Gizze

Fina kort! Vad bra att helgen var trevlig (i denna stad)



Jag har nyss kommit hem från en promenad- nu får det bli kaffe!



Ha en fin dag du!

Kram Gizze

2011-05-16 @ 09:44:11
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0