Personligt

En söndag i maj!!

Godkväll, Sara här!!

Då var det söndag igen. Veckorna bara rusar iväg och snart ska min nedräkning till semestern börja. Härliga tider vi har framför oss. Men än är det maj.....Denna helgen har jag tillbringat på jobbet. Det har varit en rolig helg att jobba, med många skratt. Inte varje gång jag tycker det, men plötsligt händer det....Helg är ändå helg på nåt vis. Men idag har jag även varit trött efter att ha titttat på Saade och gänget igår och att man skulle upp tidigt. Men det hör till att sitta upp och titta på det hela. Så när jag kom hem idag fick jag ta mig lite prinsesssömn på soffan. Så skönt. Men kul för Sverige med en tredje plats och lite Sverige var det ju i låten som vann. Så lite kan vi ta åt oss i den segern. Eller vad tycker ni???
Idag har jag även gjort min insats i samhället. Idag var det nämligen omval i västra götaland i regionsvalet. Tydligen så blev det nåt fel sist när vi röstade, så vi fick göra om det valet idag. Kändes inte som det var samma procent som röstade denna gång. Men jag har gjort det iallafall.

Ska även säga grattis till min vän Ellinor som fyller år idag. Stort grattis och många kramar till dig.

Nu ska jag njuta av söndagen som är kvar. 

Sverige, ha det gott. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0