Personligt

*trall la la trall la la*

Godförmiddag Sverige, Kristina här!
*
Vaknade med ett leende på läpparna. I allafall om man ska tro mitt hjärta. Han såg mig ju först och borde veta.*hihi*
Lördag i dag. Vad göra? Hmm...ja lite trädgårdsskötsel blir det ju. Ska även starta ett eget projekt, ska bli skoj!
Sen blir det nog lördagslunch och senare lördagsmys. Blir ju hemmavid eftersom hjärtat mitt har jour.

Var i väg och shoppade med Svärmor i går.*ler* det var roligt. Fick ju passa på att ta en fredags-mys-fika också.
Tog en bild på detta men det ser ut som att den inte finns på mobilen längre...

Önskar också alla vi känner som deltar i Göteborgsvarvet i dag, LYCKA TILL! Får se om man känner lika stor entusiasm när man själv ska springa statsloppet om mindre än en månad...*ler*

 

Detta liknar nog mig då *småler* Nej vi får speeda upp träningen så vi håller ända fram eller hur Sara!?

Ha en riktigt go lördag Sverige!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0