Personligt

Torsdag morgon!

Godmorgon Sverige, Kristina här!

Oj vad tidigt jag var uppe i morse. Härligt att ha hela dagen framför sig. Har pysslat lite här hemma på morgonen och snart väntar jag fikabesök. Ska även utföra en liten klippning! Det är nog det absolut roligaste som finns tycker jag. Att klippa och forma samt se slutresultatet. Oftast blir det till belåtenhet. Hoppas på det även idag.

I gårkväll vart det Zumbapass på kvällen. Mycket trevligt inslag faktiskt. Lite svåra och röriga rörelser i går men det löste sig till slut.

Dagens horoskop: Du tycks oförmodat kunna träffa på en bekant som har ett och annat intressant att förtälja.
Min tolkning: Ja jag får ju fika/klippbesök...hoppas Maria har något intressant och spänande att berätta då.

Tänkte även berätta att det går att rösta på min kompis Marie Bäckström. Hon tävlar i Svensktoppen nästa med låten "sång till dig" Ring 099-10117 och rösta. Kostar bara 0.80 öre så det är inte ens dyrt. Jag har röstat, gör det ni med. Det är hon värd!

http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3147&grupp=5037 
Via denna länk kan ni gå in och lyssna på henne! Mysig låt tycker jag!

Ha nu en fin dag Sverige! Hörs/ses snart!

 Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0