Personligt

Stadsloppet 2011-tankar inför det!!!

Goddag, Sara här!!

HUR TÄNKER VI????? Ja, den frågan har jag ställt mig efter det vi hade anmält oss till stadsloppet 2011. Löpning en mil. Jag tycker ju inte ens om att springa. Och semester har jag med tagit för att delta. Chefens kommentar var "Åh herregud, men inga problem med semester". Okej, det får bli en utmaning för oss svägerskor att komma runt. Vi ska göra det tillsammans, så till och med anmälan gjorde vi ihop. Via telefon och framför våra datorer hjälptes vi åt och fyllde i det vi skulle i anmälan. Skickade nästan iväg samtidigt. Det svåraste med den anmälan var att vi skulle skriva vilken tid vi tror vi ska komma i mål på. Kristina var då bestämd på att vi kommer i mål, men när spelar det nån roll??? Kan jag ju inte veta idag var hennes svar. Hm, lite rätt har hon ju i det. Men vi ska göra vårt bästa och målet är som sagt att komma runt.
                

Så nu med mindre än en månad till loppet får vi ge det sista i våran tränining. Bara att kämpa och göra så gott vi kan. 

Karlstad, vi ses den 18 juni.
 
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0