Personligt

Regn ute men sol i sinnet

Godafton Sverige, Kristina här!

Lite duggregn i dag. Jag är inte bitter ;) Bara för att jag skulle plantera ut våra fina solrosor :) Får bli en annan dag. I dag är det mycket som skall hinnas med. Projekt 1: Middag (fast det äter man ju alltid) däremot firar jag och hjärtat lite i kväll :) Projekt 2: En snabbis till stan då mannen går av jouren (alltid glömmer man nåt när man handlar) Projekt 3: Lägga i båten ( trailern ska besiktigas på måndag ) älsklingen jobbardå så jag får åka med den. Tur man har möjlighet till det när det kör i hop sig. Projekt 4: Hårvård, både på mig själv och en vän till.

Phu...sen är det nog kvällen och mys som sagt :) Fattar inte hur jag har hunnit jobba i alla år:) Trots allt har man ju alltid så mycket att göra. Hus, trädgård, projekt, se till att hjärtat har det bra, fixa pappersjobb, frisörjobb (bara nära och kära), umgås med vänner och familjen. Glad att jag har såpass stort umgänge med vänner. Bra vänner dessutom. Vänner man kan lita på och som alltid ställer upp. Självklart försöker jag vara så rädd om dem med som jag bara kan. Ni är värda guld. Alltid kan man hitta på något roligt, och skrattet ligger alltid nära till hands.

Nu stundar lite matfix. Får inte spräcka schemat redan. Bäst att sätta fart!

Ha en underbar dag Sverige, var rädda om varandra och era nära o kära!

www.odahlia.com , kika in jag hittade mycket snyggt i dag!!!


Dessa tycker jag var supersnygga!!!! (kanske ska ringa väninnan själv) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0